1957 թվականից ի վեր՝ երկար տարիների փորձով և հաջողության 60-ամյա պատմությամբ, «Istikbal»-ը կարողանում է դառնալ կահույքի արդյունաբերության առաջատար ձեռնարկություն, սակայն ընկերությունը միաժամանակ շարունակում է ավելացնել հավելյալ արժեքը և ստեղծել նոր ապրանքատեսակներ ՝ դառնալով Թուրքիայի ամենապահանջված ապրանքանիշերից մեկը ՝ արտադրանքի դեկորով, տարբերվող դիզայնով , որակով և հետերաշխիքային սպասարկմամբ: Հիմք ընդունելով սպառողի մոտեցումները , որը լավագույնս արտացոլում է արդյունաբերության կարիքներն ու սպասելիքները իր արտադրանքներում և ծառայություններում , ընկերությունը անընդհատ բարելավում է արտադրության և սպասարկման բոլոր գործընթացները ՝ կանխատեսելով նոր ուղղություններ և միտումներ տան դեկորում: Համատեղելով նորարարական գիծը ժամանակակից արդյունաբերության փորձի և մարքեթինգի հետ, «Istikbal»-ը ձգտում է անընդհատ բարձրացնել ստանդարտները կահույքի ոլորտում:
«Istikbal»-ը համատեղում է նրբագեղությունն ու հարմարավետությունը նրանց համար, ովքեր ցանկանում են փոխել իրենց տան ինտերիերը և միավորում է հազարավոր ապրանքատեսակներ ՝ըստ տարբեր ոճերի և ճաշակների :
Ընկերության, նպատակն է ստեղծել կահույք, որը կթեթևացնի հաճախորդների կյանքը: Այն շարունակում է ընդլայնել իր գործունեության տարածքները, նպատակ, ունենալով մեկ տանիքի տակ ամբողջացնել տան կահավորման համար անհրաժեշտ բոլոր ապրանքատեսակները: Առաջնահերթությունը տալիս է հաճախորդների պահանջմունքներին և առաջարկում բազմաթիվ ակցիաներ իր հաճախորդների համար:
«Istikbal»- ը հավակնում է դառնալ համաշխարհային ապրանքանիշ, նպատակ ունենալով բացել Թուրքիայում իր հազարավոր խանութները և տարածել իր ապրանքատեսակները: Ներկայումս «Istikbal» ապրանքանիշը տարածված է ավելի քան 70 երկրներում ՝ 110 խանութներով և 5000 վաճառքի կետերով այնպիսի երկրներում ինչպիսիք են Հայաստան, Հունաստան, Բուլղարիա, Ռուսաստան, Եգիպտոս, Գերմանիա, Ղազախստան, Ռումինիա, Մեծ Բրիտանիա, Ֆրանսիա և այլն:
80-ական թթ Իստիկբալը սկսեց արտադրել կահույքի տարբեր տեսակներ՝ դուռ- պատուհաններ, պահարաններ, ննջասենյակներ, սեղան-աթոռներ:
«Istikbal»- ը, որը լավ է գնահատում շուկայում առաջարկի և պահանջարկի հավասարակշռությունը չի սահմանափակվում միայն մեկ արտադրանքով, և ամեն տարի ավելացնում է իր ապրանքատեսակները: 90-ականների վերջին ձեռնարկվեց մի քայլ, որն ապահովեց ապրանքանիշի հետագա զարգացումը ստեղծելով հսկայական ինտեգրված հաստատություն Կայսերիում, և այն հայտնի դարձավ ամբողջ աշխարհում: Ընկերությունը, որը 60 տարվա փորձով կարողացել է դառնալ Թուրքիայի առաջատար կահույքի ապրանքանիշը, շարունակում է հաջող և կայուն աճը Թուրքիայում և ամբողջ աշխարհում:
Ընկերության առաքելությունն է ` ստեղծել և արտադրել համաշխարհային մակարդակի ապրանքներ, որոնք կլինեն էկոլոգիապես մաքուր, և կհամապատասխանեն սպառողների պահանջներին:
Ընկերության տեսլականն է `անընդհատ բարձրացնել արտադրանքի որակը` հետևելով նորարարություններին և տեխնոլոգիական առաջընթացներին, վստահորեն շարժվել դեպի համաշխարհային ապրանքանիշ դառնալուն և պահել ապրանքանիշի դիրքերը, որպես առաջատար ընկերություն: Այնուամենայնիվ, ընկերությունը իրականացնում է Թուրքիայում արտարժույթի ներդրում և օժանդակում երկրի տնտեսությանը զարգացմանը, ստեղծում աշխատատեղեր և աջակցում երկրում զբաղվածության աճի բարձրացմանը:
Ազգային և միջազգային մրցակցային միջավայրում արտադրանքը ոչ միայն շահավետ է, այլև ունի լավ որակ և հուսալիություն: Շատ կարևոր է դեր է խաղում հաճախորդների գոհունակությունը:
Այդ նպատակով ընկերությունը՝ «արդյունավետություն և հաճախորդների գոհունակություն» կարգախոսով ՝ անընդհատ բարելավվում է իր դիրքերը:
Ընկերությունը, որը գործում է կահույքի արդյունաբերության ոլորտում, ազգային և միջազգային մրցակցային միջավայրում և գլոբալացված աշխարհում ՝ որպես նորարար և էկոլոգիապես մաքուր արտադրանք ստեղծող կազմակերպություն է: Այս նպատակով բնական ռեսուրսների ռացիոնալ օգտագործումը, շրջակա միջավայրի աղտոտիչների և թափոնների շարունակական մոնիտորինգը իրենց հիմնական բնապահպանական քաղաքականությունն է:
Հիմք ընդունելով «մեր բոլոր աշխատակիցները արժանի են աշխատել առողջ և անվտանգ միջավայրում», «ISG» քաղաքականությունը բաղկացած է հետևյալ սկզբունքներից.
– Ապահովել աշխատակիցներին ավելի առողջ և անվտանգ բիզնես միջավայրով, իրականացնել ռիսկերի վերլուծություն դրանք նվազագույնի հասցնելու համար,
– Դասընթացներ անցկացում, որպեսզի բոլոր աշխատակիցները տեղյակ լինեն իրենց անհատական պարտականությունների մասին,
– Գործել ՝ համաձայն աշխատանքային անվտանգության, առողջության նորմերի
– Բիզնեսի շրջանակներում ընկերությունը հայտարարում է և պարտավորվում ուղղորդել իր մատակարարներին գործել վերը նշված սկզբունքներին համապատասխան:
Այս ապրանքանիշի բոլոր ապրանքները
-
Վերջին նմուշ
Ներքնակ Sleeplex
- 130,000 AMD
-
Վերջին նմուշ
- ԱՌԿԱ ՉԷ
Տումբա Diva
- 50,000 AMD
-
-
Վերջին նմուշ
Ներքնակ Viscolex
- 180,000 AMD